• 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
6-кесте. Өңдеу өнеркәсібі өндірген өнімнің көлемін ұлғайту бойынша нәтижелер көрсеткіштері

P/с №

Нәтижелер көрсеткіштері

Өл-шем бірлігі

Ақпарат көзі

Іске асыру жылдары

Орындауға жауаптылар

2020

2021

2022

2023

2024

Жиыны

1.

Экономиканың басым секторларында субсидияланған жобалардың саны

бір-лік

ведомстволық деректер

910

932

947

955

969

4713

ҰЭМ, ЖАО, "Даму" КДҚ" АҚ (келісу бойынша)

2.

Экономиканың басым секторларына берілген кепілдіктер саны

бір-лік

ведомстволық деректер

1365

1433

1505

1580

1659

7542

ҰЭМ, ЖАО, "Даму" КДҚ" АҚ (келісу бойынша)

3.

Жаңа бизнес-идеяларды іске асыру үшін берілген гранттар саны

бір-лік

ведомстволық деректер

260

260

140

140

140

940

ҰЭМ, ЖАО, "Даму" КДҚ" АҚ (келісу бойынша)

2
3
4
5-кесте. Моноқалалар, шағын қалалар мен ауылдық елді мекендер кәсіпкерлері жобаларының өндірістік қуатын ұлғайту бойынша нәтижелер көрсеткіштері

P/с №

Нәтижелер көрсеткіші

Өлшем бірлігі

Ақпарат көзі

Іске асыру жылдары

Орындауға жауаптылар

2020

2021

2022

2023

2024

Жиыны

 

1.

Қажетті инфрақұрылыммен қамтамасыз етілген моноқалалар, шағын қалалар мен ауылдық елді мекендер кәсіпкерлері жобаларының саны

бір-лік

ведомстволық деректер

5

5

5

5

5

25

ҰЭМ, ЖАО

2
3
4
3-кесте.Нысаналы индикаторлар

Р/с №

Нысаналы индикаторлар

Өлшем бірлігі

Ақпарат көзі

2020

2021

2022

2023

2024

Орындауға жауаптылар

1

ЖІӨ-дегі ШОК үлесін кемінде 33,8 %-ке жеткізу

%

статистикалық деректер

29,0

30,0

31,3

32,5

33,8

ҰЭМ, ЖАО, "Даму" КДҚ" АҚ (келісу бойынша), ҰКП (келісу бойынша), "Назарбаев университеті" ДБҰ (келісу бойынша)

2

Бағдарламаға қатысушылардан түсетін салықтық түсімдерді 2017 жылғы деңгейден 2 есеге ұлғайту

млрд. теңге

ведомстволық деректер

420

450

470

490

520

ҰЭМ, ЖАО, "Даму" КДҚ" АҚ (келісу бойынша), ҰКП (келісу бойынша), "Назарбаев университеті" ДБҰ (келісу бойынша)

3

Бағдарламаға қатысушылардың жаңа 30 мың жұмыс орнын құруы

мың

ведомстволық деректер

5,8

5,9

6,1

6,3

6,5

ҰЭМ, ЖАО, "Даму" КДҚ" АҚ (келісу бойынша), ҰКП (келісу бойынша), "Назарбаев университеті" ДБҰ (келісу бойынша)

4

ЖІӨ құрылымында өңдеу өнеркәсібінің үлесін кемінде 13,4 %-ке жеткізу

%

статистикалық деректер

12,7

13

13

13,2

13,4

ҰЭМ, ЖАО, "Даму" КДҚ" АҚ (келісу бойынша), ҰКП (келісу бойынша), "Назарбаев университеті" ДБҰ (келісу бойынша)

5

Экономикадағы орта кәсіпкерліктің үлесін кемінде 13,7 %-ке жеткізу

%

статистикалық деректер

8,7

10,0

11,2

12,5

13,7

ҰЭМ, ЖАО, "Даму" КДҚ" АҚ (келісу бойынша), ҰКП (келісу бойынша)

2
3
4
4-кесте. Ауылдық елді мекендер, шағын қалалар мен моноқалалар кәсіпкерлерінің қаржыландыруға қолжетімділігін арттыру бойынша нәтижелер көрсеткіштері

P/с №

Нәтижелер көрсеткіштері

Өлшем бірлігі

Ақпарат көзі

Іске асыру жылдары

Орындауға жауаптылар

2020

2021

2022

2023

2024

Жиыны

1.

Моноқалалар, шағын қалалар мен ауылдық елді мекендерде субсидияланған жобалардың саны

бірлік

ведомстволық деректер

308

315

320

322

328

1593

ҰЭМ, ЖАО, "Даму" КДҚ" АҚ (келісу бойынша)

2.

Моноқалалар, шағын қалалар мен ауылдық елді мекендерде берілген кепілдіктер-дің саны

бірлік

ведомстволық деректер

210

221

223

243

255

1161

ҰЭМ, ЖАО, "Даму" КДҚ" АҚ (келісу бойынша)

2
3
4
Бизнестің жол картасы-2025> Ағымдағы ахуалды талдау> Бағдарлама шеңберінде кәсіпкерлікті дамытудың SWOT-талдауы

Бағдарлама шеңберінде кәсіпкерлікті дамытудың SWOT-талдауы

Күшті жақтары

Әлсіз жақтары

1. Бәсекеге қабілетті жұмыс күшінің болуы, Қазақстан халқының жартысынан астамы экономикалық белсенді болып табылады.
2. Инфрақұрылымдық және салалық мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру шағын және орта бизнесті дамытуға мүмкіндік береді.
3. Мемлекеттік қолдау шараларын ұсынуды цифрландыру.
4. Бизнесті жүргізу үшін реттеу мен әкімшілік кедергілерді төмендету.
5. Қолайлы салық және кеден саясаты.

1. Кредит бойынша өтімділікті қамтамасыз етудің болмауына, сондай-ақ инфрақұрылымның нашар дамуына және мемлекеттік бағдарламалар шеңберінде цифрлық көрсетілетін қызметтерге қолжетімділіктің болмауына байланысты ауылдық елді мекендерді, шағын қалалар мен моноқалаларды қаржылық дамытуға екінші деңгейдегі банктер тарапынан қызығушылықтың болмауы.
2. Қазіргі уақытта отандық өнеркәсіптің нашар дамуына байланысты өнеркәсіптік тауарлар импорты үлесінің жоғары болуы байқалады.
3. Кәсіпкерлер үшін шетел валюталары бағамының құбылмалылығына байланысты валюталық тәуекелдердің болуы.

Мүмкіндіктер

Қауіп-қатерлер

1. Отандық тауарлар өндірісін дамыту, кәсіпкерлер үшін валюталық тәуекелдерді төмендету, денсаулық сақтау, білім беру, өнер, ақпараттық технологиялар сияқты әлеуметтік маңызы бар салаларда көрсетілетін қызметтерді дамыту, сондай-ақ инфрақұрылымды дамыту, ауылдық жерлерде, моноқалаларда және шағын қалаларда өмір сүру деңгейін арттыру.
2. Шағын және орта бизнестің кредиттерге қол жеткізуін кеңейту:
1) кредит құнын төмендету (сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау), бұл екінші деңгейдегі банктердің ШОК кредиттері бойынша сыйақы мөлшерлемесін төмендетуіне алып келеді;
2) кепілмен қамтамасыз ету жетіспеген кезде кредиттер бойынша кепілдік беру.
3. Ел экономикасындағы шағын және орта бизнестің рөлін арттыру:
1) жұмыс істеп тұрған ШОК субъектілері санының өсуі;
2) ШОК-де жұмыспен қамтылғандар санының өсуі;
3) шағын бизнестің салық төлемдерінің өсуі.
4. Шағын және орта кәсіпорындарды, оның ішінде өңдеу өнеркәсібі секторында, дамыту жолымен экономиканы әртараптандыру, бұл өңделген өнімнің экспортын ұлғайтады және шикізат экспортының үлесін азайтады.

1. Кәсіпкердің мемлекеттік қолдау қаражатын мақсатты пайдаланбауы.
2. Тұрақсыз экономикалық жағдай.
3. Отандық тауарлар сапасының төмендігі.

2
3
4